.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه‌های وزارت کشور برای اجرای قانون‌حجاب

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور با اشاره به مصوبه سال 84 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: برای اجرای این قانون باید فرهنگ سازی شود که متاسفانه هم اکنون غفلتی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش شبکه خبر، علیرضا افشار افزود: برای اجرای بهتر این قانون با دعوت از 200 کارشناس و استفاده از نظر آنان در ستاد صیانت وزارت کشور ، برنامه های آموزشی و توجیهی در نظر گرفته ایم .

افشار افزود: برنامه های آموزشی در قالب اجرای تئاتر در مدارس ، دانشگاه ها و اماکن عمومی و چاپ کتاب هایی در خصوص عفاف و حجاب ، از برنامه های وزارت کشور است .

وی گفت: در همین زمینه قراردادی به ارزش هشت میلیارد و400 میلیون تومان با صداوسیما منعقد کرده ایم که50 درصد این هزینه را خود صداوسیما تقبل کرده است .

افشار افزود: در خصوص سریال ها و فیلم های پویانمایی یا مستند در سیما ، و نیز در رادیو برنامه های کاملا دقیق مشخص شده است و عده ای درحال سوژه یابی و تهیه تحقیقات فیلم نامه ها هستنتد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور درباره چگونگی برخورد با هنجارشکنان و بدحجاب ها گفت: در این خصوص جلساتی با مسئولان نیروی انتظامی و قوه قضائیه برگزار و طرح هایی تهیه شده اما اجرای این طرح ها زمان بر است.

افشار تصریح کرد: در بهترین شرایط فرهنگی کشور ، ممکن است کسانی باشندکه اقدامات مجرمانه ای انجام دهند که لازم است با آنان برخورد قضائی و انتظامی شود. وی افزود: بدحجابی در کشور ، تاحدی پس زمینه های سیاسی دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.